کیفیت لوله پلی اتیلن آبیاری
نوشته شده توسط : پارس زانوس

سال‌های زیادی است که کشاورزی و دامداری، به آب سالم و تمیز و مناسب دسترسی پیدا کرده است. در 50 سال گذشته، لوله آبیاری پلی اتیلن توانسته جایگاه مناسبی پیدا کند. این جایگاه را به مزیت‌های استقامتی و طول عمر لوله مدیون است. انواع لوله پلی اتیلن در سریع‌ترین زمان نصب و راه‌اندازی می‌شوند. اتصالات مختلف اجازه می‌دهند که نصب، نگهداری و تعمیر آن‌ها، کمترین زحمت را برای نصاب آن داشته باشد. زحمتی که شاید در گذشته باعث می‌شد لوله‌کشی یک مزرعه یا باغ، زمان زیادی از کشاورز بگیرد. در بیشتر موارد، کشاورزان بابت این لوله‌کشی‌ها، زمان زیادی را صرف می‌کردند و تغییر محصول برایشان کار سختی بود. در حالی‌که لوله پلی اتیلن آبیاری، این موضوع را برطرف کرده است.

 

بازار لوله پلی اتیلن آبیاری

سهم بزرگی از بازار لوله کشی و لوله‌های ساختمانی، آبیاری، آبرسانی، کشاورزی، دامداری و…. را لوله پلی اتیلن تشکیل می‌دهد. تجزیه ناپذیر بودن لوله پلی اتیلن باعث می‌شود که بتوانیم به آن در شرایط جوی نامناسب، اعتماد کنیم. باران و برف های طولانی، سرمای تمام نشدنی و خورشید سوزان، بخشی از این شرایط سخت جوی هستند. گرما و سرمای بیش از اندازه، بارندگی یا خشکسالی طولانی و بادهای موسمی، هر کدام می‌توانند کشاورزی را مختل کنند. با بخش زیادی از آنها نمی شود کاری کرد. اما با آن قسمتی که می‌توانیم مدیریت کنیم، بهتر است گزینه‌های روی میز را بدانیم.

قدرت مانور لوله پلی اتیلن آبیاری

قدرت مانوری که لوله آبیاری به کشاورزی و دامداری اضافه می‌کند، سرعت رشد و سوددهی را بالاتر می‌برد. در هر شرایط جوی قابل نصب است و سرما و گرما حالی‌اش نمی‌شود. در شرایط سرمای خیلی سخت، یخ نمی‌زند و در شرایط گرمای سوزان، نمی‌پوسد و شکلش را از دست نمی‌دهد. اشعه ماورا بنفش روی آن اثری ندارد و جوندگان و حلال‌های شیمیایی هم نمی‌توانند به آن، آسیبی برسانند.

 

ادامه مطلب در لوله پلی اتیلن آبیاری

 

 

 

 

.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: